va ska du göra? HAHHA

jag bryr mig inte längre.
du fattar inte att jag inte bryr mig..
jag kommer aldrig bli den perfekta dottern, och jag vill bara bort.
allt du säger går in i ena örat och ut i det andra direkt.
och att du lovar och lovar att du inte ska göra om det. va gör du? jo du gör det igen.
du kommer alltid med massa jävla ursäkter.
''jag letade efter det....''
''maja la det där....''
bara bry dig inte, jag klarar mig mycket bättre utan dig.
men du verkar inte fattade det!
asså bara låt mig va och sluta tjata på mig hela tiden.
du klagar ju bara hela tiden, får inte göra nått nu för tiden.
ju äldre jag blir, destu mindre får jag göra, asså du tror att jag kommer lyssna på dig? 

HAHHAAHAH, du är så fel ute.
ha det bra mamma, kommer inte snacka dig.
just so know.
fuck off!

Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0