skolan, stan

HAHHAHA, min dag asså.
tråkig start, roligt slut
skolan beståd visserligen bara av svenska och byggteori för min del.
men att sluta halv fyra är sjukt segt!
och sen åkte jag hem och åt.
skulle träffa emelie, men hon skulle till stallet och eftersom jag hatar hästar så hängde ja inte med..
HAHHA, hästar är fula, äckliga, läskiga och luktar skit!
men sen åkte jag ner till stan och där träffade jag ogge,katta och amanda.
och så va vi allmänt lama och typ gjorde ingenting gick runt :)
sen kom albin och vi fortsatte att göra nada, fast eftersom dem människorna är så underbara så är varje minut med dem underbara!
jag älskar er!


hih och nu är jag hemma och har tråkigt.
kanske sova, skola imorgon..
fast albin ska komma imorgon! ♥
hihi.

men vi hörs imorgon, puss.

ps. kan inte uppdatera på dagarna typ, kommer inte på apple så kan inte ladda ber bloggappen, får jobba på't.

Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0