my daaaaaaaaaaaaaay

nu har jag kommit hem från en dag med hampus och adam.
vi har inte gjort speciellt mycket....HHAHAHA, suttit i något rum på kfum och snackat och lyssnat på en galen amerikan som spelade trummor utan avbrott i 3 timmar..
hampus höll på att flippa ur!
och adam typ sov och jag låg och skrattade åt allt :)
och när jag skulle till dem så satt jag på östra och väntade på ettan, men då va ogge, haris och salko där också..
så då tyckte ogge det va lite kul att hålla fast mig så ja missade bussen, han gjorde så 3 gånger, och sen gjorde salko & haris det en gång med.
så jag missade 4 bussar pga av dem.
men vi satt och skrattade en massa iallafall så det va ju fortfarande kul.


så min dag har varit toppen, hur va eran?
vi hörs senare, puss.

Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0