hemma efter ännu ett äckel möte.

nu är jag hemma efter ännu ett möte. 
ska dem aldrig ta slut?!
det va okej i början, men nu är det ju bara skit&pannkaka med allt.
och eftersom vi har studiedag imorgon så har jag redan tagit helg.
helt underbart!

idag:
skola en lektion. 
städa rummet. 
kolla på skor. 
sen kommer amanda och vi ska in till stan. KÖPA CIIIIIIGG!!!
och sen träffa några mer. 
amanda kanske sover hos mig.

imorgon: 
sova ut till typ 12 iallafall.
chilla galet på dagen
leta fest
hitta fest och sen jävlar kör vi hårt!

lördag: 
SOVA LÄNGE
ska till daddi
träffa några på stan
sen kolla på min syster när hon bowlar. HAHA
och sen kanske fest, vem vet.

söndag: 
ligga och dra mig hela förmiddagen i sängen.
sen kanske dra in till stan och träffa några.


min helg kommer bli helt suväääräään!
ili ♥



hörs senare, puss.
och jag äter nudlar. 
livets mat!



Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0