HAHAHAHAAHAAHA

sjukaste dagen på länge!

haha, denna dagen har varit helt underbar!
skolan slutade 11.20 och då hängde amanda med mig hem, så åt vi godis och drack oboy. 
och kollade på tv, men hon somnade så satt och kollade själv.. så söt när hon låg där och snarkade till lite då och då.
sen när hon hade vaknat till efter typ 1 timme så åkte vi ner till stan och träffade några. 
och ted driver mig till vansinne!
hehe, men du är söt ändå!

sen hade någon äckel fylletand min kompis mobil och då fick vi damp och typ "hängde" efter henne och kollade vart hon tog vägen. 
men hon erkännde inte att hon hade tagit den, även fast jag såg att hon hade gjort det.
och sen ledde det ena till det andra, så nu blir det la att vittna för min del XD
HAHAHA, men sen så åkte vi till mc donalds och åt.. eller aa kastade ketchup på varandra.
och så är jag ju smart och kastar på ogges vita jacka, som kostade 1900 :- 
så jag gick och köpte vatten och någon slags rengörning för diskmaskiner och sån skit och skrubbade hans jacka i en timme för hand!! 

OCH JAG FICK BORT ALLT!!!!!!!!!
grymt.

och sen skulle amanda kolla min och ogges buss 27:an mot taberg och så sa hon att den gick vid 20.40 men hon kollade på 3;an så vi missade 27:an
så då tog vi med amanda på 3:an mot råslätt, och hon skulle ju med 3:an åt andra hållet, men ogge släppade in henne på våran buss HAHAHHA.
så hon låg på golvet som en liten mupp, fast en väldigt söt mupp.
och sen åkte bussen fel också.. HAHAHAHA, så jävla sämst busschafför!
men sen åkte jag och ogge vidare medans amanda fick stå på ciggaren själv och vänta på nästa buss.
som sagt, sjukaste dagen på länge. 
men attan va kul vi hade!
hihi, puss!

Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0