gårdagen flippa

HAHAHAHA
uppskrapade hackor, krossade knogar, näsblod, fläskläppar, bitchslääääääps över allt, knuffar, bråk överallt.
kaos med kärlek hos vissa, snefyllor, spyor.
trots allt detta, underbart rolig kväll.
visst mina knogar är lite mosade och min läpp är lite större en vanligt, men vafan.
SÅ JÄVLA VÄRT!
men idag vet jag inte riktigt va jag ska göra, kanske fest igen.
försöker få tag på en, så kommer vi in på festen.
och då är det all in igen!!

hehe, eller så kör jag på chill kväll hos någon, får se får se

men vi hörs sen.
puuuuss!

'
salko och haris slänger in amanda i skåpen.
jag tyckte synd om dig amanda, även fast jag kanske skrattade och filmade lite.
och tog några kort..
sötis


Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0