bästa helgen på väldigt länge!

nu är jag hemma från stan, där jag och emelie sa hejdå till jimmy..
både skratt och tårar! ♥
"ni är verkligen så jävla söta tillsammans..emelie och jimmy! ni ses snart igen, lovar!"
så nu är han påväg hem till västerås igen, men han får komma tillbaka snart igen!


denna helgen har varit så jävla grym.
fredagen va jag på fest och visst den flippade lite, men det var så sjukt kul!
och det var sjukt roligt folk där, alla som va inbjudna iallafall (a)
men sen gick ju lite saker åt skogen, men jag hade kul och jag kan inte ta hänsyn till dig..tyvärr men jag känner inte så.

och sen på kvällen, bussresan hem från taberg. 
HAHAHHA, asså gud, så kul har jag nog aldrig haft innan. 
allt va underbart, alla hade kul, alla skrattade, alla sjöng och alla va så jävla fulla.
en riktigt lyckad kväll!

lördagen beståd av att sova till mesta dels, men också lite på stan.
träffade jonna och sanna som jag inte har sett på as länge! sötnosar :)
och sen träffade jag några andra också, orkar inte rabbla upp alla. men det är mina små gangsters!
sen åkte jag hem och kollade på film & hade det mysigt med mig själv!

söndagen har jag sovit till halv ett typ.
hihi, sova är ju typ livet. FESTA, SOVA. uuuunderbart! och sen hade vi kalas för min lillasyter maja som har fyllt 2 år. helt sjukt va fort det har gått, känns som du föddes för några månader sen. 
stumpan, ilu! ♥
och sen har jag varit nere på stan och sagt hejdå till jimmy. 
och där nere träffade jag emelie, jimmy, ogge, emmy, albin, haris & lollo.
älskar er!

tack för denna helgen, och jag hoppas på en ännu bättre helg nästa helg.
puss så länge ♥



Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0