svar till linA!

LinA om ny design, såhär mitt i natten (a):
Riktigt fjortis att ha en cigg i handen på en av bilderna , du tog den bara för att du tror att man är nåt när man röker men nej du vill bara ha uppmärksamhet snälla nån väx upp !
svar: 
att ens påpeka att det är coolt är så himla löjligt.
jag vet att det inte är coolt, jag vet att det inte är bra. ångrar som att jag började överhuvudtaget.
och att folk säger att man är fjortis bara för att man röker är ju pantade!
rökning har ingenting med att vara cool att göra, om man väl röker som jag gör så tänker man inte på det.
man tänker inte på att folk tror att man leker cool, eftersom man absolut inte gör det.

du kan ju maila mig på [email protected] så kan du ju skriva ditt riktiga namn och varför du säger att jag är fjortis & varför du tror att jag tror att ja är cool.
haha tack på förhand.
puss på dig sötnos!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nej tack :D

2011-12-27 @ 15:15:37
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: valleria

amanda lyssna inte på ett skit, allting är falsk! var dig själv och gör vad du vill som du gillar att göra! du ska vara dig själv och inte leka en annan person! det är så himla modigt utav dig att stå för saker du gör, finns ju vissa mobbade människor som ljuger hela tiden och skyller ifrån sig!

kram på dig! hoppas att allting är bra med dig :)

2011-12-27 @ 21:55:51
URL: http://valleriaabdallah.blogg.se/

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0