ny blogg.

nu har jag skapat ny blogg.
min förra blogg handlade mest och att festa.
men denna bloggen kommer uppdateras varje dag och då kommer jag skriva om skolan, fritiden med kompisar, kvällarna, och massa annat smått och gott.

och jag har gjort 2 tidiga nyårslöften.
1. jag ska sluta dricka på festerna, kanske dricker cider någon gång, typ på nyårsafton men inget mer!
2. jag ska sluta röka, det kommer bli sjukt jävla svårt, men jag ska sluta!

får se hur det går med dem löfterna men jag tror nog att det ska gå bra, rökningen blir det svåraste!
men det ska nog gå det också, har ju mina underbara vänner som kommer hjälpa mig igenom detta, jag älskar er ♥


idag har jag mest varit hemma och legat i sängen.
blev ju alldelles för mycket dricka igår, och ja känner att jag orkar inte med detta helvetet. att må så sjukt dåligt bara för man har druckit någon man inte ens tycker om.
det är bara löjligt egentligen, så det är det stop med!

fast sen tog jag mig i röven och gick upp och gjorde iordning mig och åkte ner till stan.
där träffade jag bossen, kim, linn, madde, ogge och några till.
härligt folk det där!
haha, nej men vi hörs lite senare.


puss&kram!

Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0