nu väntar sängen.

nu ska jag snart krypa ner i sängen och sätta på kommissarie späck.
HAHHAHA, sjukt rolig film.

men dagen med Julia har varit helt sjuktligt rolig.
det började redan när jag kom dig till henne med bussen.
Då stog hon med ett vitt pannband på dig och sitt röda går i en bulle på huvudet.
Och då kom det två barn och en mamma och då sa det ena barnet:
MAMMA KOLLA EN TOMTE!
HAHAHAHAAHAHAHHAH, höll på och dö!

men sen så gick vi in och snacka lite skit och flabbade något så otroligt åt allt..
och sa Julia:
fan va sugen jag blev på pizza.
och då blev jag också sugen på pizza, så vi gick och köpte pizza.
Och sen åt vi den...samtidigt som vi kikade lite på harrypotter (a)
haha, men sen va jag tvungen att åka hem :(

för bussarna går ju helt cp från tahe :o
men en mycket rolig dag med Julia, love u girl <3


Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0