nattstädning.

nu har jag precis städat klart mitt rum såhär strax efter vid midnatt.
och det tog typ 40 minuter, så det va helt klart värt det :)

för nu behöver Simon inte typ hoppa fram i mitt rum imorgon, som han fick göra förra gången han va här.
imorgon ska vi typ kolla ifall det går någon bra bio nu i veckan&typ chilla.
kanske gå ut och gå, det är ju alltid mysigt, om det inte regnar eller är för kallt.
hihi.

men vi hörs imorgon, och då kommer min lista på vad jag fick i julklapp.
ändå rätt nöjd med julklapparna :)
Hihi puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är din säng?

2011-12-25 @ 13:11:02
Postat av: sv:

haha, jag sitter i min säng (a)

2011-12-25 @ 13:20:13
URL: http://amandahafstroms.blogg.se/

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0