jag saknar fotbollen

i made a misstake.


gjorde ja fel som slutade på fotboll? 
ja saknar det som satan.
allt slit, allt skrik, allt skratt, alla tårar, alla skador, all glädje, alla cuper, alla träningnar, alla matcher, alla underbara spelare, alla bråk.

åh, är jag välkommen tillbaka.
är det fortfarande samma lag?
jag slutade för att jag mådde dåligt för stunden, jag mådde inte bra psykiskt.
men jag mår bra nu.
och jag saknar fotbollen något så enormt.

jag vill ringa mina gamla tränare och säga att jag vill börja igen.
men är jag verkligen välkommen?

jag älskar er tjejer, ni är bäst ♥











JAG ÄLSKAR ER TJEJER, OCH NÄR MAN KOLLAR PÅ BILDERNA. 
LYCKA! ♥

Kommentarer
Postat av: stuuure

det är klart du är välkommen tillbaka amanda, det kan jag lova! om du berättar att du inte mådde så bra just då så kommer dom absolut förstå dig. jag tycker du borde börja igen! <3

2011-12-19 @ 18:26:11
Postat av: berra

du är sååå välkommen!!

2011-12-19 @ 19:55:38
Postat av: Maria Elliot

Självklart att du ska komma tillbaka du är ju en av oss!! Om du vill kan jag vara din målvaktstränare , de va nämligen tanken ;)

2011-12-19 @ 20:29:56
Postat av: sofie

SJÄLVKLART AMANDA!

du är mer än välkommen, vi saknar dig och jag tycker absolut du ska komma tillbaka!

2011-12-19 @ 21:01:44
Postat av: hanna s

klart som faaaan du är välkommen!!! vi saknar o behöver dig!!!!

2011-12-20 @ 18:19:27

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0