dags för shopping!

nu ska jag göra mig oordning för A6.
och eftersom jag verkligen måste hitta skor, smycken & ny ögonskugga så åker jag upp själv.
skulle åkt upp med Olivia, men då blir det att man bara går Runt och kollar igenom det alldeles för snabbt!

vilket jag inte ska göra, måste hitta nyårsskor, det är de viktigaste just nu!

hihi jag somnade vid halv 6 igår, och sen vaknade jag vid halv 7 igen för att min lillebror hade kommit hem från lanet.
Men han hade inga nycklar så han stod och kastade sten på mitt fönster!
jag höll på att dö!

men nu ska jag göra mig i ordning så hörs vi sen.
glöm inte veckans blogg!
Puss! <3


Kommentarer
Postat av: silvana

fin blogg!

2011-12-27 @ 14:22:03
Postat av: thaipinnen

sv; allt bra?:)

2011-12-27 @ 16:23:09
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0