mycket nytt på bloggen!

nu har jag gjort lite ändringar på bloggen.
för det första som man kanske märker först är att jag har ny design (header & bakgrund)
men sen har jag också ändrat texten.
den är i annat fomat och annan storlek.
och färgen på inläggen (bakgrundsfärgen) är också ändrad.
och sen i "kommentarfältet" har jag ändrat texten också
och sen har jag också fått in en "gilla-knapp" från facebook, så där är det bara att gilla så ser jag vilka inlägg ni gillar mest.

här är den nya headern.
nya designen på inläggen. 
som ni ser har jag bytt färgerna från svart på vitt till vitt på svart.



och här är gilla knappen från facebook. 
så om du gillar något inlägg, så kan du ju visa det igenom att klicka på "gilla"




hihi, rätt nöjd själv faktiskt.
men ni kan ju alltid säga va ni tycker? 
puss!



Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0