inget bloggande idag

har inte orkar blogga idag.
det har varit full rulle hela tiden.

jag vaknade vid halv 2 och då va ja så sjukt trött så orkade inte blogga då heller
och sen hjälpte jag till med att baka tills imorgon, sen hjälpte jag till och städade typ hela huset..
och sen "lekte" jag med mina systrar & sen lämnade jag min syster hos hennes kompis.
och sen vilade ja i typ 2 timmar.
haha, det behövdes sen gjorde vi mat & jag hämtade Ella hos ammi.

så min dag har varit stressig men nu ligger jag i soffan och halvsover samtidigt som jag kollar på filmen: "snygg, sexig & singel"

Men vi hörs, puss.


Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Gott Nytt År! =D

2011-12-30 @ 23:00:50
URL: http://cillabacill.blogg.se/

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0