underbart mysig dag.

hej
Idag har jag varit med Emelie.
och vi har haft sjukt kul & myst hela kvällen.
först så satt vi, eller hon i Skype och jag typ sov för jag va så sjukt trött.. hahaha, sen vaknade jag till när jag fick prata med Jimmy i Skype.
Jävla go kille, och hans dialekt.. HHAHAHAH, omg! :D

och sen satt vi och dunkade musik, och sen lagade vi mat.
det blev hemgjord vitlöksbröd & kyckligklubbor.
Gottigooootti.

sen skulle vi kolla på skräckfilm, men det gjorde vi inte..:PPPppppPppp
hahahhaa, nej men filmen va jätte dålig kvalité på så vi orkade inte kolla på den.
sen va jag tvungen att gå till bussen, som alltid är typ 10 min sen..
fattar inte hur svårt det kan vara att va i tid?!
bussarna är alltid sena, speciellt 27:an!!

men ska gå mer och hämta ett glas cola & sätta på en film, puss!


Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0