keep your damn mouth shut. bitch

säg inte åt mig att sluta.
säg inte till mig att växa upp.

det ända jag sa till dig va hur jag kände.
visst det kanske inte va kul att höra, men vafan ska jag gå runt och ljuga om det?
tror inte det är bättre det faktiskt..
mitt liv är inte felfritt, jag är inte felfri men jag är mig själv.
men när jag har varit med dig den senaste tiden, har jag inte kunnat vara mig själv.

och detta säger jag inte för att jag är taskig, det är för att vill att du ska veta hur det ligger till.
och att jag klargar..pyttsan det är inte något om man jämför med dig.
så bara skit i mig istället.
ja orkar inte att du sitter och skriver att jag ska växa upp.
eftersom det är du som detta till en så jävla stor grej.
helt ärligt så får du skylla dig själv lite!
för om du bara skulle kunna trycka in allt jag har sagt nu i ditt lilla huvud så kanske du inte behöver bli så jävla sur.


och snälla gör inte detta till en alldelles för stor sak nu..
blanda inte in din familj eller nån skit i detta, det har jag varit om med innan.
och ja orkar inte ta skit från dem också, det räcker med dig.

så bara håll din mun stängd i fortsättningen mot mig, så är jag nöjd.

det var nog allt.
have a good life, biiiiiiaaatccch!

Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0