julafton.

blev väckt av mina syskon vid halv 10...
visst det kanske är lite härligt att det är julafton, men hade mycket hellre legat kvar i sängen och sovit :)
julen är helt okej i stora drag, men julafton. USCHH!!
då sitter man inne med släckten hela dagen.. och min släckt är tråkig :(
fast det finns ju en höjdpunkt.
KALLLEEEE ANKKKAAA!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
även fast det är samma varje år, underbart, så mysigt så! ♥
hihih, och nu på morgonen gick jag och mina små syskon en "skattjakt" ...
haaha, man fick bilder ur tidningar som föreställde saker man hade någonstans i huset.
och då fick man gå och leta efter just den saken på bilden, och sen på saken satt det en annan lapp på något annat som man sedan skulle kolla på.
inte så kul direkt, men vafaaan det funkar.
jag fick ju godis som en skatt.. så nooooooooot inte värt!
men vi hörs lite senare när vi ska börja dra oss mot marcus släkt!
puss.

Kommentarer

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0