har nu bestämt hur jag ska göra med håret!

nu har jag vaknat igen.
fast har fortfarande sjukt ont i huvudet&feber, men magvärken är faktiskt över!
så nu sitter jag och tjockar mig med godis och film.
beck pojken i glaskulan!

hahaha, jag älskar guuunvald! han så otroligt snygg och han lägger alltid sånna klockrena kommentarer.



så idag blir bara att sitta inne med datorn&film&godis, kanske någon match, får se om huvudvärken försvinner så kan ja spela lite! :)
har ändå en känsla av att det kommer bli en ganska bra måndag, om ja mår lite bättre sen vill säga.
för hur skönt är det inte att sitta inne en hel dag och bara chilla gaaaalet!?




Och jag har bestämt hur jag ska göra med mitt hår.
jag ska klippa det lite, typ 4-5 cm, och klippa snelugg och färga det brunt.
Lite mellanbrunt, inte ljusbrunt och inte mörkbrunt.
Hoppas det blir bra nu då!

men vi får höras senare.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska ha blond snelugg och bara klippa topparna!

Du passar bättre i blont :)

2011-12-12 @ 11:54:20
Postat av: f

NEEJ ! du hade verkligen passat med kort hår till axlarna typ & INGEN lugg ! uschh & verkligen inte brunt du kommer ångra dig ! :)

2011-12-12 @ 11:59:28

Va har du på hjärat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0